zondag, augustus 21, 2011

Eilandtour.....

Gisteren hebben we een bezoek gebracht al Alto Vista. Dit lieve kapelletje staat aan de oostkant (de ruige kant van het eiland). Het was ons 2e bezoek hier en het blijft een prachtige lokatie waar je op 1 of andere manier tot rust komt.....
Binnen heb ik 2 kaarsjes aangestoken, 1 voor mijn vader en 1 voor mijn schoonvader, dit gaf een goed gevoel...

Het landschap is er ruig, met veel rotsen en cactussen, waar veel wilde geiten en ezels en hagedissen rondlopen.


Vanavond probeer ik verder te gaan met de rest van de foto's...het internet is hier erg traag vandaar.

2 opmerkingen:

  1. Jullie zijn aan het rondtrekken, dus je bent waarschijnlijk al lekker tot rust gekomen. Mooie foto', Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bill, nou rondtrekken? Je rijd het eiland op 1 dag in de rondte hoor. Het was meer een cultureel uitje (erg leuk overigens)
    We genieten volop en ik ben inderdaad lekker aan het "ontstressen" ha ha
    Vandaag op de kop af nog 1 week te gaan heeeeeerlijk.
    Jullie inmiddels weer thuis begreep ik?
    Tot snel..gaat hard nu!

    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen