woensdag, juni 29, 2011

Het aftellen is begonnen...

Binnenkort vertrekken wij naar het prachtige Aruba en ben ik druk bezig om onze blog "reis-klaar" te maken zodat jullie een beetje kunnen mee gluren hoe wij onze vakantie vieren dit jaarOnze uiteindelijke bestemming is in de wijk "Palmbeach" waar wij voor drie weken een geweldig huis tot onze beschikking hebben met alles erop en eraan.Toen wij vier jaar geleden in ditzelfde huis op vakantie waren, is het van eigenaar veranderd De huidige eigenaar (een Amerikaan) heeft een flinke verbouwing gedaan. Er is een gevel aan de voorzijde aangebouwd en een zwembad in de achtertuin aangelegd. Ook de tuin is prachtig geworden. Kortom wij zullen ons vast vermaken de komende tijd.







6 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Nu is het gelukt denk ik. Hoeveel weekjes nog?
    Groetjes, Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hans,
    Ja het lijkt erop dat het is gelukt leuk!
    Hoeveel weekjes nog?
    Jij vandaag nog 5 en ik morgen hahaha

    Groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog werkt en de volgers kunnen zich aanmelden. Leuk hoor, kunnen we van elkaars avonturen op de hoogte blijven.

    Groetjes,
    Bill

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bill, ja het werkt! super.
    Heb me inmiddels ook bij jou blog aangemeld.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    ff kijken of dit lukt .ziet er trouwens mooi uit,
    groetjes.Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Ems,
    Ja leuk dat je nu kunt meekijken. Lukte het niet om te "volgen"?
    Als je bij mijn volgens staat krijg je automatisch een mailtje wanneer ik een bericht post. Kijk maar even of het lukt. Je kunt je gewoon aanmelden met je eigen emailadres maar moet een ander wachtwoord maken via een google account.

    BeantwoordenVerwijderen